S p r á v a o výsledkoch a podmienkach
výchovno-vzdelávacej činnosti
ZŠ O.Cabana s MŠ v Komjaticiach za školský rok 2007/2008.
Vypracovali:
PaedDr.Štefan Dragúň, riaditeľ
Ing.Frantisek Kotrusz, zast. riaditeľa, Jozefina Veresova, zast. riaditeľa,
Mgr.Katarína Papierniková, zást. riaditeľa
Východiská a podklady:
Správa je vypracovaná v zmysle:
1. Vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 9/2006 Z. z. zo 16. 12.2005 o štruktúre a obsahu správ o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach škôl a školských zariadení.
2. Metodické usmernenie MŠ SR č. 10/2006-R k vyhláške MŠ SR č. 9/2006 Z. z.
3. Koncepcia školy na roky 2004-2009
4. Plán práce školy na školský rok 2007/2008.
5. Vyhodnotenia plnenia plánov práce jednotlivých metodických združení a predmetových komisií.
6. Informácie o činnosti Rady školy pri ZŠ O.Cabana s MŠ Komjatice
7. Ďalšie podklady – správy koordinátorov poverených projektami a aktivitami školy, Mgr.M.Gocníková, Mgr.H.Jahnatková, Mgr.K.Schwarcová
I.
a) Základné identifikačné údaje o škole: (§ 2ods. 1 písm. a)
1. Názov školy: Základná škola O.Cabana s materskou školou Komjatice |
2. Adresa školy: Nám.A.Cabana 36, 941 06 Komjatice |
3. telefónne číslo: 0356591219 faxové číslo: 0356505715 |
4. Internetová adresa: e-mailová adresa:zskomjatice@azet.sk |
5. Zriaďovateľ: OÚ Komjatice |
6. Vedúci zamestnanci školy:
Meno a priezvisko |
Funkcie |
Štefan Dragúň, PaedDr. |
riaditeľ školy |
Jozefina Verešová |
zástupca riaditeľa školy |
František Kotrusz, Ing. |
zástupca riaditeľa školy |
Katarína Papierniková, Mgr. |
zástupca riaditeľa školy |
|
zástupca riaditeľa školy |
|
zástupca riaditeľa školy |
Jana Melišková, Bc. |
vedúca vychovávateľka ŠKD |
Katarína Rosivalová |
vedúca ŠKaŠJ |
7. Údaje o rade školy a iných poradných orgánoch školy:
7.1) Údaje o rade školy:
Rada školy pri ZŠ O.Cabana s MŠ v Komjaticiach bola ustanovená v zmysle § 24 zákona č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov po voľbách dňa ..1.4.2004 . Funkčné obdobie začalo dňom 1.4.2004 na obdobie 4 rokov.
Členovia rady školy:
P.č. |
Meno a priezvisko |
Funkcia |
Zvolený /delegovaný/ za + |
1. |
Mgr.V.Škadrová |
predseda |
ped.zamestnancov ZŠ |
2. |
O.Vanková |
podpredseda |
ped.zamestnancov ZŠ |
3. |
Mgr.K.Jaššová, PhD |
tajomník |
rodičov |
4. |
Ing.M.Václavová |
člen |
ped.zamestnancov ZŠ |
5. |
Darina Uhrová |
člen |
neped.zamestnancov ZŚ |
6. |
Zuzana Garayová |
člen |
rodičov |
7. |
Mgr.B.Siedlová |
člen |
rodičov |
8. |
Ing.Z.Dragúňová |
člen |
rodičov |
9. |
Milan Barta |
člen |
zriaďovateľa |
10. |
Mgr.V.Cifrová |
člen |
zriaďovateľa |
11. |
Jozef Vrabec |
člen |
zriaďovateľa |
+ za rodičov, za pedagogických zamestnancov, za nepedagogických zamestnancov, delegovaný za zriaďovateľa, delegovaný zástupca práv. alebo fyz. osoby, ktorá sa podieľa na výchove a vzdelávaní
Stručná informácia o činnosti rady školy za školský rok 2007/2008:
Školská rada zasadala 3 krát počas školského roka 2007/2008. Prerokovala plán práce školy na šk. rok 2007/2008, rozpočet školy na rok 2005 a 2006, výsledky výchovno-vzdelávacieho procesu, úspechy žiakov v predmetových olympiádach, reprezentáciou školy na verejnosti, koncepciu rozvoja regionálnej výchovy na škole, odborným zabezpečením vyučovania.
7.2) Údaje o predmetových komisiách a metodických združeniach - poradných orgánoch riaditeľa školy:
Na zasadnutiach výchovného poradenstva sa rozpracovali úlohy triednych učiteľov, výchovného poradcu a špeciálneho pedagóga pri riešení výchovných problémov, individuálnej integrácie žiakov, spolupráca s SŠ a pomocou rodičom pri profesionálnej orientácii žiakov. Zasadnutia sa uskutočňovali priebežne, počas školského roka.
Na aktíve triednych dôverníkov sa vedenie zaoberá podnetmi rodičov. Zasadnutia sa uskutočnili 3x po skončení rodičovských združení a triednych aktívov.
b) Údaje o žiakoch školy za školský rok 2007/2008 (§ 2 ods. 1 písm. b)
Základná škola
Ročník |
Stav k 15. 9. 2005 |
Stav k 31. 8. 2006 | ||||||||
Počet tried |
Počet žiakov |
Z toho Integro-vaných |
Počet odd. ŠKD |
Počet žiakov v ŠKD |
Počet tried |
Počet žiakov |
Z toho Integro-vaných |
Počet odd. ŠKD |
Počet žiakov v ŠKD | |
1. |
2 |
38 |
1 |
|
|
2 |
36 |
|
|
|
2. |
2 |
38 |
4 |
|
|
2 |
38 |
3 |
|
|
3 |
2 |
45 |
2 |
|
|
2 |
45 |
2 |
|
|
4. |
2 |
48 |
|
|
|
2 |
48 |
|
|
|
5. |
3 |
72 |
4 |
|
|
3 |
72 |
4 |
|
|
6. |
3 |
69 |
2 |
|
|
3 |
69 |
1 |
|
|
7. |
3 |
71 |
2 |
|
|
3 |
69 |
2 |
|
|
8. |
3 |
68 |
1 |
|
|
3 |
68 |
|
|
|
9. |
3 |
76 |
|
|
|
3 |
76 |
|
|
|
Spolu |
23 |
525 |
|
|
|
23 |
521 |
|
|
|
c)Údaje o počte zapísaných žiakov do 1. ročníka, údaje o počtoch a úspešnosti žiakov na prijímacích skúškach a ich následnom prijatí na štúdium na stredné školy (§ 2 ods. 1 písm2.. c))
c1) Údaje o počte zapísaných žiakov do 1. ročníka ZŠ
POČET ŽIAKOV |
Z CELKOVÉHO POČTU ZAPÍSANÝCH |
POČET TRIED | ||
SPOLU |
DIEVČATÁ počet / % |
ODKLADY počet / % |
NEZAŠKOLENÍ V MŠ počet / % |
SAMOSTATNÉ ( SPOJENÉ ) |
43
|
14/32% |
3/7% |
5/11% |
2 |
c2) Údaje o prijatých žiakoch na štúdium na stredné školy
c.2.1 žiaci 9. ročníka
Počet žiakov 9. roč.
|
Prehľad o počte žiakov 9. ročníka prijatých na jednotlivé druhy SŠ | |||||||||
Gymnáziá |
Stredné odborné školy* |
SOU-4. ročné |
SOU-3. ročné |
OU-2.ročné | ||||||
76 |
Prihlás. |
Prijatí |
Prihlás. |
Prijatí |
Prihlás. |
Prijatí |
Prihlás. |
Prijatí |
Prihlás. |
Prijatí |
8 |
8 |
36 |
36 |
22 |
22 |
10 |
10 |
0 |
0 |
* priemyslovky, združené školy, obchodné akadémie, hotelové akadémie, pedagogické akadémie, umelecké školy
Žiačka Monika Heková ukončila 10 ročnú dochádzku.
c. 2.2. žiaci 4. ročníka
Počet žiakov 4. roč. |
Prehľad o počte žiakov 4. ročníka prijatých na 8 - ročné gymnáziá a iné školy | |||||
osemročné gymnáziá |
Na iné školy | |||||
48 |
Prihlásení |
Úspešní |
Prijatí |
Prihlásení |
Úspešní |
Prijatí |
4 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
c. 2.3. žiaci nižších ročníkov II. stupňa ZŠ prijatí na SŠ
Ročník
|
Počet žiakov prijatých na SŠ |
Stredná škola, na ktorú bol žiak prijatý |
8. ročník |
|
|
7. ročník |
2 |
Učilište stavebné Nové Zámky |
6. ročník |
|
|
5. ročník |
|
|
e) Údaje o výsledkoch hodnotenia a klasifikácie žiakov
Výchovno-vzdelávacie výsledky v školskom roku 2007/2008
Dochádzka :
Zameškané hodiny spolu za školu 20736 hodín, z toho I.stupeň 3276 hodín ospravedlnených a 0 neospravedlnených, priemer na žiaka 19,6 hodiny,
II. stupeň zameškané spolu 17 460 hodín, z toho 16 753 ospravedlnených, priemer na žiaka 47,32 hodin, 707 hodín neospravedlnených, priemer na žiaka 1,99 hodín.
Žiačka 8.C triedy z dôvodu zanedbávania povinnej školskej dochádzky vymeškala za šk. rok 561 neospravedlnených hodín. Riešenie problému : pohovor so zákonným zástupcom 3 krát, prípad bol riešený oznámením na Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny v N.Zámkoch.
Neprospievajúci žiaci :
5.ročník – 3 žiaci opakujú ročník,
6.ročník – 1 žiak opakuje ročník,
8.ročník – 1 žiak opakuje ročník
1 žiačka ukončila ZŠ v 8.ročníku bez ďaľšieho štúdia na SŠ, 1 žiak 9.ročník vykonal opravnú skúšku zo S.j. a ukončil ZŠ, 2 žiaci ukončili ZŠ v 7.ročníku a pokračujú v štúdiu na SOU.
Za porušovanie školského poriadku, zlé správanie a svojvoľné vymeškávanie vyučovania boli udelené nasledovné výchovné opatrenia:
- znížená známka zo správania na 2.stupeň – 7 žiakov,
- znížená známka zo správania na 3.stupeň – 3 žiaci,
- znížená známka na 4.stupeň – 1 žiak.
Celkovo bolo udelených 13 pokarhaní triednym učiteľom a 4 pokarhania riaditeľom školy.
Za vzornú reprezentáciu školy a umiestnenia žiakov na popredných miestach v jednotlivých kategóriách olympiád a súťaží bolo udelené ocenenie a pochvala riaditeľom 12 žiakom a 3 družstvám.
e.1.) I. stupeň základnej školy
Hodnotenie žiakov 1. ročníka
Počet žiakov 1. ročníka |
Počet žiakov, ktorí dosiahli - veľmi dobré výsledky - |
Počet žiakov, ktorí dosiahli - dobré výsledky - |
Počet žiakov, ktorí dosiahli - slabé výsledky - | |
1. A |
16 |
13 |
3 |
0 |
1. B |
20 |
15 |
5 |
0 |
Hodnotenie žiakov 2. – 4. ročníka podľa variantu A
Ročník |
Trieda |
Priemerný prospech z jednotlivých predmetov podľa tried | ||||||
SjaL |
Cj |
M |
Prvouka |
Vlastiveda |
Prírodoveda |
Ø triedy | ||
2.
|
2.A |
1,9 |
- |
2,1 |
1,4 |
- |
- |
1,8 |
2.B |
2,0 |
- |
1,9 |
1,65 |
- |
- |
1,85 | |
3. |
3.A |
2,27 |
- |
2,14 |
- |
1,72 |
1,77 |
1,97 |
3.B |
2,13 |
- |
1,96 |
- |
1,57 |
1,52 |
1,8 | |
4. |
4.A |
1,96 |
- |
1,79 |
- |
1,42 |
1,42 |
1,65 |
4.B |
2,04 |
- |
1,92 |
- |
1,33 |
1,38 |
1,67 | |
Ø jedn. predmet |
|
2,05 |
.- |
1,97 |
1,88 |
1,51 |
1,52 |
1,79 |
e.2. II. stupeň základnej školy
Roč. |
Tr. |
Priemerný prospech z jednotlivých predmetov podľa tried | |||||||||||||||
SjaL |
Cj1 |
Cj2 |
D |
Z |
Ov |
M |
F |
Ch |
P |
Tchv. |
Vv |
Hv |
Tv |
Nv/Ev |
Ø triedy | ||
5. |
5.A |
1,45 |
1,58
|
- |
1,45 |
1,45 |
- |
1,66 |
- |
- |
1,08 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
- |
1,26 |
5.B |
2,84 |
2,80 |
- |
2,24 |
2,88 |
- |
2,76 |
- |
- |
2,6 |
1,32 |
1,32 |
1,64 |
1, |
- |
2,14 | |
5.C |
2,78 |
2,7 |
- |
2,26 |
3,0 |
- |
2,65 |
- |
- |
2,6 |
1,08 |
1,57 |
1,48 |
1,3 |
- |
2,14 | |
6. |
6.A |
1,17 |
1,52 |
- |
1,26 |
1,13 |
1 |
1,47 |
1,3 |
- |
1,13 |
1 |
1 |
1 |
1,04 |
- |
1,16 |
6.B |
2,96 |
2,91 |
- |
2,7 |
2,45 |
1,95 |
2,91 |
2,75 |
- |
2,75 |
1 |
1,46 |
1,54 |
1,33 |
- |
2,22 | |
6.C |
2,86 |
2,9 |
- |
2,77 |
2,4 |
1,61 |
3,13 |
2,72 |
- |
2,59 |
1,31 |
1,5 |
1,27 |
1 |
- |
2,17 | |
7. |
7.A |
1,57 |
1,47 |
- |
1,19 |
1,33 |
1 |
1,71 |
1,52 |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
1,23 |
7.B |
2,6 |
2,76 |
- |
2,56 |
2,6 |
1,4 |
2,96 |
2,96 |
- |
2,68 |
1,16 |
1,76 |
1,2 |
1,24 |
- |
2,15 | |
7.C |
3,08 |
2,52 |
- |
2,43 |
2,34 |
1,13 |
2,95 |
3,0 |
- |
2,26 |
1,0 |
1,26 |
1,56 |
1,21 |
- |
2,06 | |
8. |
8.A |
1,72 |
1,45 |
- |
1,27 |
1,27 |
1,22 |
1,54 |
1,40 |
1,5 |
1,27 |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
2,28 |
8.B |
2,7 |
2,1 |
- |
2,2 |
2,7 |
1,54 |
3,0 |
3,04 |
2,7 |
2,4 |
1,3 |
1,4 |
1,21 |
1,17 |
- |
2,11 | |
8.C |
3,0 |
2,81 |
- |
2,4 |
2,6 |
2,0 |
3,1 |
3,1 |
2,8 |
2,4 |
1,0 |
1,5 |
1,3 |
1,3 |
- |
2,25 | |
9. |
9.A |
1,44 |
1,44 |
- |
1,76 |
1,52 |
1,0 |
1,88 |
1,48 |
1,48 |
1,8 |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
1,40 |
9.B |
2,56 |
2,24 |
- |
2,6 |
2,32 |
1,8 |
2,8 |
2,8 |
2,92 |
2,24 |
1 |
1 |
1 |
1,12 |
- |
2,03 | |
9.C |
2,88 |
2,55 |
- |
2,97 |
2,0 |
1,74 |
3,0 |
3,0 |
3,19 |
2,55 |
1 |
1,54 |
1,38 |
1,54 |
- |
2,25 | |
Ø jedn. predmet. |
2,37 |
2,25 |
- |
2,13 |
2,13 |
1,44 |
2,5 |
2,42 |
2,43 |
2,09 |
1,09 |
1,32 |
1,23 |
1,15 |
- |
|
e 3.) Výsledky externých meraní – Monitor 9
Trieda |
Počet žiakov |
Z toho písalo |
Matematika Ø SR v % |
Matematika Ø triedy v % |
Slovenský jazyk Ø SR v % |
Slovenský jazyk Ø triedy v % |
9. A |
25 |
25 |
83,99 |
76,29 |
88,7 |
81,6 |
9. B |
25 |
25 |
51,03 |
43,33 |
81,6 |
74,5 |
9. C |
26 |
26 |
49,68 |
41,98 |
74,3 |
68,3 |
Celkom |
76 |
76 |
61,4 |
53,7 |
81,2 |
74,8 |
f) Zoznam uplatňovaných učebných plánov v šk. roku 2007/2008 ( §2 ods.1 písm. f)
I. stupeň - ZŠ
Trieda |
Uplatňované učebné plány |
5.A |
UPSRVMAPP |
5.B |
Variant - 2 |
5.C |
Variant – 2 |
6.A |
UPSRVMAPP |
6.B |
Variant - 2 |
6.C |
Variant - 2 |
7.A |
UPSRVMAPP |
7.B |
Variant - 2 |
7.C |
Variant – 2 |
8.A |
UPSRVMAPP |
8.B |
Variant - 2 |
8.C |
Variant - 2 |
9.A |
UPSRVMAPP |
9.B |
Variant – 2 |
9.C |
Variant – 2 |
II. Stupeň - ZŠ
Trieda |
Uplatňované učebné plány |
1.A |
Variant 1 |
1.B |
Variant 1 |
2.A |
Variant 1 |
2.B |
Variant 1 |
3.A |
Variant 1 |
3.B |
Variant 1 |
4.A |
Variant 1 |
4.B |
Variant 1 |
g) Údaje o fyzickom počte zamestnancov a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických zamestnancov školy ku dňu koncoročnej kvalifikácie (§ 2 ods. 1 písm. g)
Základná škola |
Počet |
Školský klub detí |
Počet |
Materská škola |
Počet |
zamestnanci ZŠ |
39 |
zamestnanci ŠKD |
2 |
zamestnanci MŠ |
10 |
Z toho PZ* |
28 |
Z toho PZ |
2 |
Z toho PZ |
8 |
Z počtu PZ |
|
Z počtu PZ |
|
Z počtu PZ |
|
- kvalifikovaní |
27 |
- kvalifikovaní |
2 |
- kvalifikovaní |
8 |
- nekvalifikovaní |
|
- nekvalifikovaní |
|
- nekvalifikovaní |
|
- dopĺňajú si vzdelanie |
1 |
- dopĺňajú si vzdelanie |
|
- dopĺňajú si vzdelanie |
|
Z toho NZ** |
0 |
Z toho NZ |
0 |
Z toho NZ |
2 |
Z počtu NZ |
|
Z počtu NZ |
|
Z počtu NZ |
|
- školský psychológ*** |
|
- upratovačky |
0 |
- upratovačky |
2 |
- špeciálny pedagóg |
|
|
|
|
|
- upratovačky |
6 |
Školská kuchyňa a jed. |
|
|
|
- ostatní |
5 |
zamestnanci -spolu |
5 |
|
|
Spolu počet zamestnancovZŠ + ŠKD + ( MŠ ) + ŠKaŠJ |
61 | ||||
Z celkového počtuzamestnancov školy počet PZ |
38 |
Vysvetlivky: PZ* – pedagogickí zamestnanci, NZ** – nepedagogickí zamestnanci
Špeciálny pedagóg*** - ak je platený podľa osobitnej tabuľky (nie pedagogickej)
+ uvádza sa ak je základná škola s materskou školou
g 1) Zoznam učiteľov a ich aprobácia : viď príloha č.1
g 2) Odbornosť vyučovania podľa jednotlivých predmetov v školskom roku 2007/2008
Všetky predmety boli vyučované odborne.
h) Údaje o ďalšom vzdelávaní pedagogických zamestnancov školy ( §2 ods.1 písm. h)
( uvádzať za školský rok 2007/2008)
Forma vzdelávania |
Počet vzdelávaných |
Priebeh vzdelávania/počet | ||
ukončilo |
pokračuje |
začalo | ||
diaľkovo |
1 |
1 |
|
|
špecializačné štúdium |
1 |
|
1 |
|
informatizácia |
16 |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
i) Údaje o aktivitách a prezentácii školy na verejnosti ( § 2 ods. 1 písm. i)
Údaje o aktivitách organizovaných školou |
|
Deň narcisov |
|
Deň otvorených dverí |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ďalšie informácie: uviesť prípadne stručne dopad týchto aktivít na život a na duch školy, odozvu u žiakov a pedagógov, resp. aj rodičov prípadné ostatnú verejnosť.
i1) Dosiahnuté výsledky v predmetových olympiádach a súťažiach viď príloha č.2
Názov súťaže, olympiády |
Umiestnenie -dosiahnuté výsledky |
Umiestnenie v medzinárodných súťažiach | |||
regionálne kolo |
krajské kolo |
celoslovenské kolo |
názov súťaže |
umiestnenie | |
Fyz. olympiáda |
1., 2. |
1. |
|
|
|
Chem. olympiáda |
1. |
|
|
|
|
Matem. olympiáda |
1., 3. |
|
|
|
|
Geograf, olympiáda |
1., 2., 3. |
2. |
|
|
|
Biolog. olympiáda |
1., 2. |
|
|
|
|
Matem. klokan |
|
|
1. |
|
|
volejbal chlapci |
1. |
3. |
|
|
|
volejbal dievčata |
2. |
|
|
|
|
futbal chlapci |
2. |
|
|
|
|
futbal dievčata |
2. |
|
|
|
|
výtv. Vesmír |
1. |
1. |
|
|
|
Poznámka: Umiestnenia v postupových súťažiach , v jednotlivých kolách uvádzať len pri dosiahnutí 1.,2.,3., miesta. Výsledky v medzinárodných súťažiach uvádzať všetky.
Údaje o športových výsledkoch školy za šk. rok 2007/2008 viď príloha č.2.
j) Údaje o projektoch, do ktorých je škola zapojená ( § 2 ods. 1 písm. j)
Názov projektu |
Termín začatie realizácie projektu |
Termín ukončenia realizácie projektu |
Výsledky |
Otvorená škola – digitálni štúrovci |
30.4. 2006 |
31.12.2006 |
|
Zdravá škola |
2002 |
každý šk.rok |
|
Otvorená škola oblasť športu |
30.6.2005 |
15.11.2005 |
|
l) Údaje o priestorových a materiálnych podmienkach školy (§ 2 ods. 1 písm. l)
Školské zariadenie disponuje vlastnými priestormi, ktoré sú štandardne vybavené, máme dostatok učební, laboratórií, dielní, vlastný športový areál pre všetky druhy športu, 2 telocvične, ktoré potrebujú rekonštrukciu podláh a elektroinštalácie. Previedla sa rekonštrukcia kotolne, čiastočne školskej jedálne, podláh v 5 triedach a postupne rekonštruujeme hygienické zariadenia.
m) Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej činnosti školy (§ 2 ods. 1 písm. m). {Škola priloží Správe o hospodárení za predchádzajúci kalendárny rok.}
1. Celková dotácia štátneho rozpočtu pre oblasť prenesených kompetencií, ktoré zabezpečujú výchovno-vzdelávaciu činnosť v škole tvorí sumu 12. 506 tis. Sk. Z toho členenie výdavkov:
Mzdy pedagogických a ostatných pracovníkov 7 667 tis. Sk
Odvody do poistných fondov 2 624 tis. Sk
Prevádzkové náklady 2 215 tis. Sk
Celková dotácia v prepočte na jedného žiaka na prenesené kompetencie je v sume 23 820,- Sk.
Do pôsobnosti originálnych kompetencií patrí MŠ, ŠJ a ŠKD. Ich rozpočet tvorí dotácia obce pre originálne kompetencie v celkovej výške 4 511 tis. Sk. Z toho členenie výdavkov je nasledovné:
Mzdy a odvody pracovníkov školských zariadení 3 384 tis. Sk
Prevádzkové náklady 1 126 tis. Sk
Dotácia originálnych kompetencií v prepočte na jedného žiaka tvorí sumu 8 600,- Sk.
2. Príspevok na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov, ktorí majú vyživovaciu povinnosť voči žiakom za materskú školu predstavuje celkovú sumu 123 375 .-Sk a príspevok za školský klub detí tvorí celkovú čiastku 23 200,- Sk. Uvedené príspevky boli použité v zmysle zákona na rozvoj výchovno-vzdelávacieho procesu a voľno časových aktivít žiakov.
3. V školskom roku 2007/2008 škola prijala celkom 469 vzdelávacích poukazov od žiakov. Na daný počet prijatých vzdelávacích poukazov škola obdŕžala finančné prostriedky v celkovej výške 397 320,- Sk. Dané prostriedky škola využila na zabezpečenie činnosti 40 záujmových útvarov a krúžkov.
n) Cieľ, ktorý si škola určila v koncepčnom zámere rozvoja školy na príslušný školský rok a vyhodnotenie jeho plnenia ( § 2 ods. 1 písm. n
Pokračovali sme v informatizácii, dobudováva sa multimediálna učebňa, učitelia využívajú informačné technológie vo vyučovacom procese- boli všetci zaškolení na PC, 2 učitelia IKTV, vyučuje sa práca s počítačom vo všetkých triedach II.stupňa, vyučovanie cudzích jazykov je od šk.roka 2007/2008 kvalifikované, škola sa zapojila do regionálnej výchovy- nahralo sa výukové CD, besedy s rodákmi- umelcami, národopisná výstava, podiel na vydaní monografie Komjatíc, škola sa stala otvorenou vzdelávacou a kultúrnou inštitúciou v regióne, program pre matky a sociálne slabších na zaškolenie v informačnej gramotnosti.
o) Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky, a oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť vrátane návrhov opatrení (§ 2 ods. 1 písm. o).
SILNÉ STRÁNKY Ø vysoká odbornosť pedagogických zamestnancov Ø individuálna integrácia žiakov so ŠVVP Ø zapájanie sa do projektov Ø spolupráca s inštitúciami v regióne |
SLABÉ STRÁNKY Ø nedostatočné ohodnotenie pedagog. zamestnancov
|
PRÍLEŽITOSTI Ø dobré podmienky pre vzdelávanie žiakov Ø dobré podmienky na zavádzanie informačno-komunikačných technológií Ø vytvoriť podmienky pre spádovú školu, zvoz detí s okolia |
RIZIKÁ Ø nepriaznivý demografický vývoj Ø nedostatok finančných prostriedkov Ø budovy sú ekonomicky náročné na prevádzku
|